Pesanan Panaja

Friday, January 17, 2014

Motorola Moto G Dilancarkan Di Malaysia

Motorola Moto G


Hari ini, pihak Motorola melalui Brightstar telah pun melancarkan telefon pintar Moto G untuk pasaran Malaysia, sekaligus menawarkan peranti Android pada harga yang agak menawan hati berbanding kebanyakkan peranti lain di pasaran.







Motorola Moto G membawakan skrin bersaiz 4.5-inci TFT LCD, dilengkapi cip pemprosesan Snapdragon 400 1.2Ghz, bateri berkapasiti 2070mAh, kamera belakang 5-megapixel dan juga kamera hadapan 1.3-megapixel.

Motorola Moto G

Motorola Moto G

Motorola Moto G


Motorola Moto G

Untuk pasaran Malaysia, ia hadir dengan Android 4.3 Jelly Bean, dan kemaskini KitKat akan hadir tidak lama lagi. Beberapa negara di Eropah sudah mula menerimanya, dan mungkin ia turut akan hadir ke pasaran tempatan tidak lama lagi.

Pihak Motorola turut menyertakan ruangan percuma sebanyak 50GB melalui Google Drive selama dua tahun untuk pembelian peranti ini.

Motorola Moto G akan dijual pada harga RM698 untuk 8GB dan juga RM798 untuk 16GB. Bagi yang sedia membuat pra-tempahan melalui Lazada akan menerima FlipCase percuma bernilai RM128 dan juga pelindung skrin bernilai RM18.

Moto G akan ditawarkan bermula 21 Januari melalui pengedar tempatan. Setiap pembelian biasa (bukan pra-tempahan Lazada) akan menerima Motorola Shell (bernilai RM78) dan pelindung skrin bernilai RM18.-http://amanz.my


selatanonline

No comments:

Post a Comment