Pesanan Panaja

Sunday, April 6, 2014

Tragedi Memali : Pergi Jahanam Dengan Islam Apakah Dakwaan Itu Benar



Kata MANTAN Presiden Umno yang juga Mantan Timbalan Perdana Menteri Tun Musa Hitam "Sewaktu berlangsung PROSIDING KES Dakwaan Saya terhadap Seorang Penulis di Mahkamah beberapa Tahun lalu di mana dalam kes ini Saya BERJAYA (ketika itu Tun Dr Mahathir masih Perdana Menteri), Peguam Bela bertanya DUA SOALAN yang serupa".


Soalan nya "Sama ada Dr Mahathir berada di Dalam Negara Pada Hari PERISTIWA MEMALI Memali Berlaku dan adakah Saya MEMANGKU Jawatan Perdana ?. Jawapan KONSISTEN Saya berikan bahawa Beliau (Tun Mahathir)  berada di Dalam Negara dan Saya TIDAK Memangku Jawatan Perdana Menteri. Tetapi TIDAK ADA MEDIA yang Sedia Melaporkan FAKTA ini.











Itu Dakwaan yang dibuat oleh Tun Musa Hitam, Betul atau Tidak kalau ditanyakan kepada Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis sudah tentu beliau kata TAK BETUL dan mungkin juga beliau akan kata "Saya Sudah Lupa". Apa-apa pun Artikel Pergi Jahanam Dengan Islam dibawah sudah hampir menampakkan KEBENARAN nya. sumber


                                 Pergi Jahanam Dengan Islam !!!


Perhimpunan Agung Umno 1985, wakil Kedah berucap meminta kerajaan terutamanya Menteri Dalam Negeri bertindak tegas menangkap Ust. Ibrahim Libya, yg kononnya menjadikan Kg. Memali sebagai sarang subversif yg menghimpun senjata utk menjatuhkan kerajaan secara kekerasan.

Rentetan dari itu akhirnya telah membuat kerajaan bertindak, namun tiada siapa yg menyangkakan kerajaan akan sampai ke peringkat sanggup membunuh....

Kerajaan melancarkan operasi yg dinamakan...  baca fakta disini-baca fakta disini



OPS HAPUS !!!

tranungkite

No comments:

Post a Comment